Jag blir tokig!

Skulle fixa till min bloggdesigne igårkväll. Men allt gick åt pipan. Jag är oteknisk och har fruktansvärt dåligt tålamod när det gäller datorer! Nu ser jag även att min babyticker har försvunnit!
Får se om Erik kan fixa den ikväll när han kommer hem.

Jag har börjat sova så himla dåligt på nätterna. Jag går upp 2-3 gånger varje natt för att kissa. Väldigt irriterande! Ibland har jag svårt att somna om. Och i natt var det en sån natt. Så idag tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt. Inte boka in något.

Det var nämligen tänkt att jag skulle till Melissa på Tomtebo idag men det får bli i morgon innan frissan istället.

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, det bästa kaffet på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0