Ont i halsen!

Kände redan igår att halsen min inte var bra. Det var nästan halv jobbigt att jobba för hela kroppen var seg. Värre är det idag! Sitter nu och dricker te och det känns mycket bättre. Typiskt bara att jag ska må så här nu när jag är ledig i tre dagar.
Dessutom vill jag inte vara sjuk på måndag då vi har föräldrargruppen på morgonen och sedan på kvällen ska jag ut och äta med andra majmammor.
Men innan måndag har jag nog kryat på mig helt! Det får bli en lugn helg.

Igår efter jobbet träffade jag en journalist från tidningen Vi föräldrar. Vi pratade om graviditeten. Nu väntar vi bara på att fotograferna ska ringa och boka in en tid med oss för fotografering. Vilket känns väldigt spännande och roligt! Någon gång efter maj kommer troligtvis tidningen då vi är med. Kul!

Nu ska jag ringa pappa och fråga vad han har för sig. Vi hade tänkt hämta hem vagnen våran som står hos honom. Nu när vi har en stor och inglasad balkong ryms den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0