Ärva kläder

Jag, Erik och Ronja åkte ut till Djäkneböle idag där vi blev bjudna på kaffe och våfflor. Gott var det!
Sedan fick Ronja ärva massor med kläder av sina kusiner. Det tackar hon för! Sedan fick hon även en present som var en jätte fin klänning som kommer passa utmärkt i juli.
Problemet är bara det att hennes garderob håller på ta över våra :)
Måste fixa lite förvaringsutrymme åt alla hennes saker.

Till veckan kanske vi får fara och träffa Ronjas kusin Alfred som kom till världen den 20 maj (vårat bf datum).

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med lill prinsessan. Hon har nyss fått bada och oj vad hon njuter!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Snälla, skaffa Skype ! Pratade inatt (1 1/2 tim). med Magnus och Maria och fick se dem, barnen sov... men gratis. Då kan jag få se lilla Ronja också, när som. God natt

2009-05-24 @ 04:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0