Bra dag!

Idag har M & O varit och hälsat på. Super trevligt! O är ju så otroligt söt, riktigt gó!
Följde med dom ner till stan när dom skulle hem. Oj vad jag är sugen på köpa mig en helt ny garderob. Nästa vecka blir det stan med syster. Jag måste köpa mig ett par jeans!
Sedan skulle det vara kul med någon ny klänning som man kan ha i sommar. Har dåligt med klänningar.
Blir säkert något inköp till Ronja också. Hon måste ha något sött på O´s dop.

Var även och hälsade på jobbet idag. Ronja fick 2 presenter! Tusen tack! Jätte söta småtofflor fick hon :)
Dom ska vi inviga ikväll. Nu när hon vaknar så ska hon äta sedan ner i plurret. När hon badat kan det vara skönt att ha något varmt på små fossingarna :)

Kommentarer
Postat av: mia

ja det är det faktiskt värt. vi ses imorn.. då kanske vi tillomed kan gå in till tattoo stället en sväng :)

2009-05-28 @ 09:16:46
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0