bvc besök

Idag har vi varit och vägt Ronja. Jag trodde hon hade gått upp bra i vikt. Men tyvärr bara ynka 50 gram! Därför tänker jag inte boka in några fler besök denna vecka. Jag känner att det varit mycket folk här varje dag. Jag tycker självklart att det är jätte trevligt när någon kommer och hälsar på. Vi vill ju visa upp våran lilla prinsessa.
Men jag måste även erkänna att det varit mycket vissa dagar. Och jag vill verkligen att hon ska börja gå upp bra i vikt. Därför blir det bara jag och lillan på dagarna nu (Erik jobbar). Jag hoppas att folk förstår situationen. Nu ska jag erbjuda henne bröstet så fort hon är lite grinig. När vi har haft besök har det lätt blivit att hon fått tutten. Så att hon ska vara nöjd när någon är här på besök.
Nu vill vi bara komma in i rutinerna ordentligt. Så att vi kan börja umgås med alla nära och kära.

Nu har Ronja vaknat så då är det väl dags för käk :)

Kommentarer
Postat av: faster HLii

Vad klokt att ha det lugnt och skönt tillsammans med Ronja. Hon kommer garanterat komma in i rutiner och gå upp i vikt. Allt måste få ta sin tid. Viktigt att ni har det bra. puss kram

2009-05-20 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0