Dags att börja planera dopet.

Om ett litet tag ska lilla familjen gå ut på en promenad i det fina vädret. Jag tycker det är så mysigt att vara ute och gå med vagnen.
Senare idag kommer Melissa och Peter hit. Så jag måste ta fram bullarna ur frysen så dom hinner tina.

Annars blir det en lugn kväll med mys framför tv:n
Jag måste ringa min kära farmor idag och fråga om hon vill ställa upp som lite barnvakt imorgon. Jag har bokat tvätten imorgon klockan 11 och det kändes så besvärligt att ta med Ronja ner till tvättstugan. Och jag tror nog inte farmor kommer säga nej till att vara med lilla prinsessan.

Igår satt jag och skrev ner alla tänkbara gäster till Ronjas dop och det blev en hel del kan jag säga. Erik har ju inte den minsta släkten som många vet.
Måste börja planera lite mer vart hon ska döpas, vad vi ska bjuda på, dopinbjudan mm.
Men jag tycker bara att det är roligt att planera.

Nä nu ska jag ta och ringa farmor så hon inte hinner boka in något annat imorgon. Pensionärer har som sagt alltid "fullt upp" av någon konstig anledning!


Kommentarer
Postat av: Mia

ja de är himla fint med tatueringar för barnen ju. Vi kanske ska gå till en tatueringsstudio tillsammans o kolla ut lite priser/boka tid osv? :)

2009-05-24 @ 18:55:50
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0