Dålig kondition?

Jag och Ronja har nyss varit ute på en långpromenad. Jag var alldeles svetig när vi kom hem så antingen klädde jag mig för mycket eller så har jag väldigt dålig kondition :) Jag gissar på det sistnämnda :)
Styrde ut henne på balkongen så nu ligger hon där och sover. Hoppas på ett tag till!

Imorgon ska vi på bvc igen för att väga henne. HOPPAS hon har gått upp bra i vikt! Vi ska vara där halv tio, lite dålig tid kan jag tycka. Jag måste ställa klockan tidigt för att hinna med allt som ska göras innan. Det vill säga duscha, göra mig i ordning, fika frukost och sedan klä henne och ge henne lite mat.
Ja inte blir det att ligga i sänge och dra sig nå länge!

Igår la jag mina "vita" plagg i klorin och två av tröjorna fick tillbaka den vita färgen men dock inte mitt vita amningslinne. Så den är bara att kasta. Måste köpa mig några nya. Tycker dom är både skön och praktiska.

Nä nu ska jag ta mig något att äta. Det var ett tag sedan jag fick mig något i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0