Hemma från bvc!

Nu har vi nyss kommit hem från bvc. Lillan väger nu 3570 g, så hon har alltså gått upp 200 g. Skönt!
Hon har även börjat fästa blicken nu, dom testade det på bvc idag. Hon tyckte att hon var tidig som kunde fästa blicken, Ronja är ju bara 3 veckor gammal. Man blev lite stolt i mammahjärtat :)

Jag har skickat in några bilder till proprint och idag fick jag ett sms att jag kan hämta ut dom. Hade även tänkt köpa några ramar så man kan sätta upp några bilder på Ronja.
Men framförallt att jag kan fortsätta med Ronjas första bok. Perfekt att pyssla med den när det är dåligt väder!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt för dig att Ronja gått upp i vikt. Tänk... om vi, vuxna, skulle vara så nöjd för att ha gått upp 200 gr ?!?



Ha en bra dag,

KRAM

2009-05-29 @ 13:56:29
Postat av: Anonym

Tack så mkt :) Vad skönt att lillan har gått upp i vikt lite! Vi är och hälsar på en liten 6 månaders plutt! Är det från Erik Ronja har fått sina fina bruna ögon?

2009-05-29 @ 14:06:00
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0