Jobbig dag!!

Nu är snart Erik hemma. Känns väldigt skönt!
Ronja har som sagt varit missnöjd rätt mycket idag. Så denna dag har varit ganska jobbig. Nu har hon nyss fått ersättning och hon är helt klubbad!
Får se om jag snart måste ge henne ersättning efter varje amning? Det är så jobbigt när hon är ledsen och man känner sig lätt otillräcklig... Dessutom är man kanske extra känslig också, speciellt när man ammar (har hört eller läst det).
Känns skönt att Marie kommer förbi imorgon, då får jag se om jag gör något fel. Jag vill ju så gärna att hon ska må bra. När hon är ledsen så skär det riktigt i hjärtat på mig. Sedan är det självklart jobbigare när jag är ensam hemma.
Hoppas på få rätsida på det här snart. Hon är ju som sagt inte så gammal och jag vet att det tar ett tag innan man kommer in i allt.

Nu ska jag göra mig i ordning (har inte hunnit med det idag) så vi får fara och storhandla. Sedan blir det soffläge för mig resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0