Lite sömn!

I natt har det inte varit någon bra natt för Ronja. Hon har varit nå nöjd alls. Jag tyckte ändå jag ammade henne hela kvällen igår. Ändå så var hon inte nöjd. Men tillslut så ville hon somna och jag och Erik fick äntligen lägga oss till ro.
Jag är otroligt glad som har Erik. Han är underbar mot henne. Vi hjälps verkligen åt på natten när hon är missnöjd och det känns jätte skönt.
Kommer bli tråkigt nu på onsdag då Erik ska börja jobba igen. Då måste jag låta han få sova under nätterna. Annars är han vaken och hjälper mig om det är något speciellt.
Men han börjar dock med en lugn vecka - jobb onsdag & fredag. Det blir en mjuk start! SKÖNT!

Nu ligger Ronja i sin vagn och små pratar för sig själv och Erik ligger utsalgen i sängen. Jag tänkte att han skulle få lite sovmorgon idag.

Min farmor skulle kika förbi nu på morgonen och lämna en present till "lilla prinsessan" som hon säger.

Nu ska jag sätta igång nå kaffe och piggna till lite.
Det blir en promenad i det härliga vädret med min lilla familj idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe ja hon är finast i världen :) du har fått en himla söt tjej du me!

2009-05-18 @ 07:46:27
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0