Lite sömn

I natt var det inte lika roligt....
Vid tre tiden fick jag och Erik äntligen sova.
Nu ligger våran lilla sessa och sover. Jag och Erik ska äta nå gröt och dricka massor med kaffe så man piggnar till.
Sedan blir det att ta en prommis på strandpromenaden. Möjligtvis att vi slinker ner på stan, om jag törs vill säga :)
Hon ska då vara full tankad med mat innan jag går genom ytterdörren!

Ikväll ska Ronja få sitt första bad i hemmet. På BB var det ingen större hit, hon bara skrek. Så vi får hoppas att det går bättre idag.
Sen ikväll får Ronja troligtvis besök av sina fastrar Elin och Hanna-Lii. Dom verkade vara sugen på mysa lite med lillan. Och jag förstår dom. Hon är ju sötare än socker.

Nu ska jag snabb duscha och göra mig i ordning innan Ronja vaknar och vill ha mer mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0