Lördag

Nu ligger vi alla tre i sängen och drar oss lite. Ronja ville inte riktigt somna om nu på morgonen. Men snart vill hon nog ha lite mat igen så jag får börja göra mig i ordning.
Det har inte blivit överdivet med sömn för mig i natt. Ronja har envisats med att bajsa två gånger + att hon efter det ha velat ha mat. Så det känns som jag bara har matat och bytt blöja på henne i natt. Men lika älskad är hon ändå.
Pappan i huset har sovit som en stock hela natten ändå så "gnäller" han på att han är trött och vill sova i en halvtimme till :)
Försökte väcka upp honom vid tre då jag ville ha hjälp när Ronja hade bajsat ner hela skötbordet! Men inte vaknade han inte.

Idag blir det att ta en tripp ner på stan. Hoppas att det inte kommer nå regn. Ser några mörka moln när jag kikar ut geom fönstret.

Nu ska jag mysa lite med familjen innan det är dags för alla sysslor.

Hoppas alla får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, ta det lite lugnt! Du behöver inte göra allt på en gång. Bara mys....

Kram

2009-05-23 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0