Min första bok

Idag hade jag tänkt ta en tripp ner på stan med Ronja, får se om Erik också följer med.
Jag har nämligen hittat en jätte söt klänning som jaga tänkte att hon skulle ha på O´s dop i juni.

Sedan har jag beslutat att jag ska göra en egen "min första bok" till Ronja. När vi var hos Eriks syrra i helgen fick jag lite tips, hon hade nämligen gjort en egen till sina barn. Jag tyckte den var jätte fin!
Därför måste jag hitta mig ett fotoalbum på stan. Gärna ett rosa album.
Tanken var att jag skulle köpa en bok men jag hittar ingen bra. Att dom inte finns kvar dom man själv hade när man var liten. Dom står det lagomt mycket i.

Snart måste jag ta en tripp förbi mitt jobb och visa upp våran lilla skatt. Men jag måste nog höra med dom när det är PK nästa gång så alla är samlade.

Mina två älsklingar ligger fortfarande och sover så jag ska passa på att duscha och göra mig i ordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0