Morsdag!

Idag får jag fira min första morsdag! :)
Det firar jag och Ronja själv, Erik jobbar. Så vi går nog ner mot stan jag måste nämligen handla lite saker till middagen.
Blommor, godis och ett litet paket har jag redan fått!

Gårdagen var väldigt trevlig. Jag gick som sagt till Ersboda, fick faktiskt med brorsan också. Men snacka om att det tog tid att gå. Pappa bor nämligen längst bort på Ersboda.
90 minuter tog det att gå till västra ersboda där ifrån tog vi faktiskt buss! Oj vad jag ångrade att vi gick när vi kom till i20 skogen. Varmt och jävligt! Ronja ville inte sova heller så hon låg och små skrek mer än halva vägen.
Men fram kom vi.
Aldrig med en promenad dit när det är så här varmt i alla fall.

Nu ska jag dricka upp kaffet så vi får komma oss ut någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0