Nu är vi själv hemma!

Nu har Erik börjat jobba igen. Dock så har han en kort vecka, jobb onsdag och fredag. Vilket är skönt! Så nu är vi själv hemma om dagarna. Hoppas hon är lika snäll med mig som hon varit när vi båda varit hemma :)

Ronja har inte velat sova så många timmar i streck i natt. 2 timmar sömn sedan käk. Så jag känner mig ganska trött idag. Men jag ska passa på att vila senare under dagen. Så man inte blir så grinig.
Nu sussar hon sött i vagnen. När hon vaknat ska hon få sig lite mat och sedan ska vi ta oss en promenad i det sköna vädret. Jag måste förbi en affär för att handla lite ersättning och klorin. Jag färgade mina vita plagg i tvätten!! Hoppas att klorin hjälper.

Försökte skicka in lite bilder till proprint här om dagen, men det funkade inte. Erik lyckades inte heller fixa det. Bilderna verkar vara förstora?
Så vi måste ordna det snart så jag kan fortsätta på Ronjas första bok. Jag tycker det är riktigt roligt att pyssla och skriva i den.

Jag kan fortfarande inte smälta att mina slingor är ojämna. Hoppas att jag och Kristina kan boka in en tid snart för att fina till dom lite. Det vankas ju dop snart och då vill man vara fin även i håret.
Har fortfarande inte hittat någon klänning till lill tjoppa. Jag funderar om hon ändå ska ta någon av dom hon har. Hon har två söta klänningar som är fina. En jeansklänning som hon fick av Kristina, då kan hon ha ett par fina strumpbyxor till (som hon har fått ärva av sin kusin) eller en annan jättesöt klänning som hon fick av Karin.
Ja vi får se. Vår lilla tjej är förståss söt i alla kläder. Hon brås ju på sin mor & far :)


VÅR ÄLSKADE LILLA TJEJ


SOVER SÖTT


Kommentarer
Postat av: Elin

åh så söt :) hur blev det med bilderna från den här tidningen? KRAM!

2009-05-20 @ 11:32:45
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0