Sitter ute i solen!

Nu sitter jag på balkongen i solen och njuter. Ronja sover inne i vagnen. Det är alldeles för varmt att ha henne här ute.
På morgonen innan man öppnat upp inglasningen så är det rena bastun här ute!
Man skulle kunna sitta här i bikini men jag känner inte att jag vill skrämma i väg alla grannar riktigt än. För det första är jag blek och sedan har man sånt där mysigt hull på magen som väller över byxkanten när man sitter. Så jag väljer att sitta med linne ett tag till :)

Ikväll ska vi till min pappa och grilla. Markus skulle också dit. Jag och Ronja hade därför tänkt promenera till Ersboda, undra om det tar en timme att gå dit?
Ringde brorsan igår och frågade om han ville gå med oss men han var inte lika peppad som jag. Tror han skulle festa igår så vi får väl se om han är på benen för en lång promenad.
Erik jobbar dock till 18 ikväll så han skulle köra direkt till pappa när han slutat.

Jag köpte ju ett hårband med en rosett på igår till Ronja. Men hårbandet var lite stort. Hon har ju så pluttelitet huvud. Därför hade jag tänkt att testa sy in det idag. Hon måste ju vara extra fin när vi ska till hennes morfar Tror inte att det är så långt bort innan hon kan ha en klämma i luggen..

Jag tycker det finns så dåligt med söta klänningar i storlek 56. Jag har i alla fall inte hittat någon som jag vill ha till henne än. Och dopet närmar sig...
Det får därför bli jeansklänningen hon fick av Kristina eller sin rosa klänning och hårbandet till såklart.
Ni som läser kanske tycker jag är fjaskig som har sådana problem vad hon ska ha på sig. Men jag tycker det är så roligt att klä henne fin :)
Dessutom ska hon ju få träffa sin mormor för första gången och då skulle det väl inte sitta fel om hon ser ut som en liten bakelse som man bara vill äta upp :)
Mamma skulle även följa med oss hem den dagen och sova här. Det känns jätte kul!

Nä nu börjar det bli så varmt så jag måste nnog kila in och börja sy in hårbandet innan lillan vill ha sig nå mat.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej! de va trevligt me fikan igår =) klänningarna på lindex borde ju finnas i 56 kolla där =) jag vill också kunna köpa klänningar =(

hoppas allt e bra annars!

kram!

2009-05-30 @ 21:19:38
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0