Söt i jeansklänning.

Nu ligger min lilla sessa här i soffan brevid mig och tittar. Hon har nyss fått i sig lite mat. Hoppas hon vill hålla sig vaken lite till för snart kommer M & O hit. Idag får hon inviga sin fina jeansklänning som hon fått av K. Hon blev så söt, ett par söta strumpbyxor till det och hon blev som en liten dröm. Sötare än socker

Imorgon hoppas jag att jag och Ronja ska få spendera en del av dagen med Kristina. Måste ringa henne senare idag och se när hon vill ses.

Jag längtar så till fredag då vi ska fara och väga Ronja. Hon borde ha gått upp ganska bra tycker jag. Men som sagt hade jag fel förrförra gången.
Sedan på dagen ska vi ner på stan och träffa alla andra mammor. Det ska bli så roligt att se deras små mirakel.




Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är heeelt sjukt söt eran lilla Ronja :) Jag slutar skolan nästa torsdag .. så jag tänkte kanske få komma upp och hälsa på veckan därpå om det funkar? :)

2009-05-27 @ 15:01:32
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, hon var jätte söt :D

2009-05-27 @ 15:04:47
URL: http://minportfolio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0