Tack alla!

Tack alla som har grattat oss!
Hela familjen mår strålande. Lillan äter och sover som hon ska. Amningen har kommit igång väldigt bra så det känns skönt. Känns nästan som jag har mat för en hel armé men det kanske är så här i början? :)

Nu ligger våran lilla prinsessa och sover. Även pappa sover. Jag känner mig pigg som en nötkärna. Har fått sova väldigt mycket och bra i natt. Hon har ätit så pass bra efter varje mål så vi fått sova nån timme i streck. Och det är guld värt känner jag!

Idag har vi planer att fara på på Ersboda för att gå i lite affärer och se om man hittar någon söt klänning. Jag har ingen klänning i storlek 56 och självklart måste hon ha det :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Men guu så söt hon e, ja självklart måste hon ju ha klänning hehe, man e ju så då det e tjejer kan jag tänka mig, skulle jag oxå vilja köpa=)...Åh, jag vill oxå ha vår bebis NU!=) Ha det bra kram Petra. ps Mamma hälsar så mkt. ds

2009-05-11 @ 09:44:30
Postat av: Elin

Oooh vad söt liten tjej :) O mamma verkar ha fått fina somriga slingor :)

2009-05-11 @ 18:18:11
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Lillgumman vad hon är söt:) Oj vad stora kläderna är! Slingorna ser ju riktigt bra ut nu...tycker inte att du behöver använda mer silvershampoo..vi kanske får boka in en omgång till och använda foliepapper denna gång! KRAM

2009-05-11 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0