090516

Nu ligger lilan och äter medan jag sitter vid våran nya macbook. Erik var tydligen tvungen att köpa sig en.
Planerna idag är att fara och hälsa på E´s syster med familj. Sedan måste vi fara förbi apoteket och köpa några måsten.
Men det blir hem och lämna bilen först. Jag vill så gärna ta en promenad dit. Vädret ser härligt ut!

I går kom Ronjas personnummer :) Och även papperna där vi ska fylla i vad hon ska heta. Vi har dock inte bestämt oss för andra namnet än. Får se om det blir ett släktnamn på E´s sida eller bara ett namn vi tycker är fint och passar i hop med tilltalsnamnet.

Tog på mig ett par jeans jag hade innan graviditeten idag och nu är det inte långt kvar innan jag kan knäppa knappen. Jag tycker att kilona bara rasar. Är lite rädd att jag ska se ut som ett vandrande skelett om några veckor.
Jag hoppas mina kilon sätter sig på Ronja så hon går upp i vikt. Men det är nog inga problem. Hon äter väldigt bra! På tisdag ska vi till bvc och väga henne. Ska bli spännande & se hur mycket hon har gått upp.

Vi hade tänkt bada våran lilla docka i dag också, får se om hon njuter lika mycket även denna gång.

Sedan är det tvätt som står på schemat. Men det går nog ganska snabbt, det är inte så mkt och sedan är det nästan bara Ronjas kläder. Och det torkar nog snabbt!

Vi avlslutar nog dagen/kvällen med att ligga och mysa i soffan framför Robinson.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0