Blogglust..

Blogglusten har inte riktigt kommit tillbaka än. Men jag ska försöka få ner några rader ändå!

Morgonen började rätt lungt här på brinkvägen. Vid lunch kikade Melissa förbi så vi fikade och tittade på förlossningskliniken. Undra om Melissa blir mer och mer nervös inför dagen d? :)
Nejdå, hon kommer fixa det galant! Hon är så fin med magen. Och jag fick känna när lilla pyret sparkade. Det är så häftigt!
Nu har hon nyss åkt, Ronja ligger och sover så jag borde städa. Det är så stökigt här hemma!

Helgen gick då väldigt snabbt denna gång. Vi har haft fullt upp kan man säga. I söndags var det sista gången för babysim1, dyket gick JÄTTEbra! Hon var så duktig! Stolta föräldrar var vi när vi for hem.
Nu är vi "lediga" 2 söndagar sedan kör vi igång med babysim2. Ronja är taggad!

Nu ska jag tjattra lite med Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0