Såld

Fredag! Det är fredagen den 13:e!
Vågar man verkligen gå ut idag? Tänk om något händer?

Igår fick jag som sagt hem lillebror. Allt hade gått bra med resan, fast han hade fått suttit på Arlanda över natten själv.

Vaccinationssprutan gick bra att ta. Men det var desto mer problematiskt att sova i natt. Det gick knappt att ligga på armen. Det känns som något att slagit mig flera gånger där sprutan togs! Rätt öm är jag! Men några mer biverkningar har jag inte fått. Möjligtvis huvudvärk i gårkväll.

Vi har nu hämtat de stora fotografiet på Ronja som vi tog på sandro. Det blev såå himla fint med den svarta stora ramen till. Världens sötaste tjej! När Ronja tittar på fotografiet blir hon helt till sig, hihi.

En annan bra sak är att vi nu fått lägenheten såld. Vi är super lyckliga! Idag kl 14.30 skrivs papperna på från köparens sida. Den 1 februari flyttar dom in och vi ut! Känns jätte roligt. På söndag ska vi på visning, det är en 4:a på Röbäck som vi ska spana in.
Röbäck känns som ett bra område för oss tre.

Kvällen spenderar vi i Skravelsjö hos storebror.

Kommentarer
Postat av: Tella

kikar in.. se att du också är från umeå :) fin blogg! ha en fin kväll

2009-11-14 @ 18:24:12
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja tiden har faktiskt gått fort! Men det lär nog gå sakta igen snart...

Jo idag har jag faktiskt varit utan huvudvärk, så jag är nog på väg tillbaka nu! :)

Tack detsamma!

Kram

2009-11-14 @ 19:19:24
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0