En dag med lillebror

Nu börjar jag bli riktigt less på detta väder. Lite sol vill jag ha! Man blir så trött och seg av dessa gråa disiga väder!

Vi ska ändå ta oss ut idag, jag ska möta upp lillebror på stan idag, hämta ut julkorten, besöka barnmorskan, sedan ta en sväng förbi farmor och dricka kaffe & äta massa godsaker.

Kvällen ska jag spendera med att skriva alla julkort, adresserna alltså. Kommer nog ta sin lilla tid eftersom jag inte har alla uppskrivna. Måste köpa mig en ny adressbok så jag har alla samlade.

På söndag är det 1 advent och jag längtar efter att får pynta lite. Det är så mysigt när man får upp lite nya lampor. Jag kan inte fatta att det bara är drygt 1 månad bort tills jul. Tiden går för fort!

Nu ska jag skynda mig in i duschen och göra mig i ordning för vi åker när Ronja ätit lunch.

Kommentarer
Postat av: mamma

HÄR har vi fint väder ! Sol, +28 grader och lite vind. Ni är SÅ välkomna hit. Skulle vara jätteroligt. KRAM

2009-11-26 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0