En salig blandning

Kameran är hittad. Den var "gömnd" i skötväskan. Varför har jag aldrig sökt där förr? Jaja.. kanske nämnt det förut men virrig är mitt mellannamn.

Ronja har just lagt sig. Frågan är bara när hon somnar, brukar vara ett helt projekt ibland. Vi brukar få gå in ett antal gånger för att ge henne tutten.

Erik är hos Peter och ser om han kan hitta felet med våran bil. Jag hoppas att det inte är något som gör oss ruinerade bara. På vägen hem skulle han köpa något gott till oss. Det blir efterlyst och gotta (vad det nu är) ikväll.

Idag var vi och kikade på en lägenhet, men det var inget för oss. Imorgon tar vi nya tag och far och kikar på en annan. Den såg väldigt fin ut på bilderna. Jag hoppas att det kan vara något. Området är rätt hoppas bara att lägenheten känns densamma.

Här kommer lite blandade bilder. Hade så gärna velat visa er hur det såg ut när Ronja gjorde dyket på babysimmet, men tyvärr kan jag ju inte med att lägga ut en filmsnutt.




Gudmor var på besök och firade Ronjas 6 månadersdag.
Dessa fina kläder fick hon. Jeans & en kofta! Jättefina kläder.


På kalas hos min farmor. Här har vi Ronjas morfar, Karin
och skönheten själv.


VACKRA RONJA


Lilla gumman ikväll. Nybadad och mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0