färga håret

Kameran är glömd hos min farmor så jag har inte kunnat lägga upp några bilder..
Jag ska hämta hem den idag.

Idag måste jag ner på stan och köpa färg till håret! Jag har tänkt göra det så länge och när jag fick höra att Linda tonade håret igår fick jag ännu mer panik. IKVÄLL ska håret få ny färg och glans.
Sedan måste jag även gå förbi min chef för att fixa med träningskortet. Var förbi henne förra veckan och då visade hon mig hur jag skulle gå tillväga (allt ska ju göras via internet nu), men när jag kom hem så hade jag glömt bort hälften! Inte så ovanligt. Så idag måste det fixas så jag kan haka på Linda nästa gång hon ska träna. Jag är så peppad på börja träna!

Annars mår vi bra här hemma. Ronja är så glad och sprallig jämt. Hon ger mig massor med energi! Hade jag inte haft henne hade jag varit en zombie nu.
Jag känner mig rätt trött - men hon får mig att glömma bort det! Jag älskar henne så mycket.


Kommentarer
Postat av: Erkki Norpinnen

Du är dålig på blogga, jag är ju inne varje dag för att kika vad du skriver. Kyss

2009-11-18 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0