Funderingar

Jag sitter och funderar kring mitt projektarbete som jag ska börja med i januari. Det är inte det lättaste att komma på något faktiskt. Det finns så himla mycket att skriva om. Jag hade först bestämt mig om vad det skulle handla om, men jag har ångrat mig. Funderade längre kring det men upptäckte att det kanske inte skulle bli så mycket att skriva om ämnet. Därför har jag tre nya förslag som jag är väldigt intresserad av. Vi får se vad det blir..
Jag känner mig rätt taggad på att börja studera nu. Samtidigt känns det lite jobbigt också. Det innebär mindre tid med Ronja och Erik. Jag ska verkligen försöka ta vara på stunderna då hon sover/vilar. Sedan blir det nog även en del plugg kvällstid. Därför känns det extra viktigt att hitta ett bra ämne att skriva om, det underlättar en hel del.
2010 kommer bli ett intressant år! Men jag ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! Ja det känns jätte roligt med en flicka! Då får vi ju en av varje :P

Vad är det du ska plugga?

Du får ta och sälja lite kläder på tradera :P

2009-11-25 @ 13:47:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi va snäll du är som ska hjälpa mej med ölmagen. Hoppas att du får en bra dag med bror din!

Synd att vi inte hinner ses nå...vi får ta igen det till veckan! =)

Pussa lillhjärtat från mej! Kraaaam

2009-11-26 @ 09:54:58
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0