INGEN LÅNG VILA!

En vila på 40 minuter! Vi hann just somna in innan telefonen ringde, det började ringa på mobilen men jag ides inte svara och sedan ringde det på hemtelefonen. Jag tyckte att personen kunde ringa senare för nu ville jag vila.
Signalerna tog slut och vi la igen våra blå igen. Efter 10 minuter ringer det igen! Dår är jag ju bara tvungen att svara. Det var mäklaren som ringde! Hon fick tyvärr ett negativt besked av oss..
Jag börjar bli lite stressad om jag ska vara ärlig! Undra om man är mer kräsen nu när man har barn?
Lägenheten i sig var toppenfin! Allt var ju nytt så man kunde inte direkt klaga förutom på en sak, det var lite litet för våran familj.
Vi söker vidare och jag vet att vi kommer hitta något. Men jag vill gärna ha lite framförhållning. Detta blir en prövning för mig!

Hur som haver så vaknade Ronja och blev pigg som en lärka. Nu gör jag ett tappert försök igen att få henne att sova. Trött vet jag att hon är!

Jag ska ringa lillebror nu, ringde pappa nyss men han skulle ringa upp. Är rastlös och måste prata med någon. Frågan är hur pigg lillebror är den här tiden?

Jag ska snaaart dammsuga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0