Jag vill shoppa!

Nu på morgonen har jag rensat bland Ronjas kläder. Det var en hel del som jag vi rensa bort! Hon växer så fort! Vissa plagg har hon knappt hunnit använda.
Man hoppas nästan att vårat nästa barn också blir en flicka! Vi har så mycket kläder i kartonger nere i källaren. Tror det finns 3-4 pojkplagg!
Hur som haver.. det jag ville komma till är att Ronja endast har 2 klänningar! Det är ju nästan katastrof. När hon var lill-liten använde hon nästan bara klänningar. Därför skulle jag vilja köpa lite fina klänningar till henne, vardagsklänningar. Även några nya tröjor/bodys skulle behövas.

Jag och Ronja har knappt klivit upp ur sängen idag, vi ligger under täcket och myser. Ronja har redan somnat. Dagen blir lugn. Möjligtvis att vi går förbi affären efter lunch och köper lite blåbär till Ronja.
Men annars blir det en mysig hemmadag.

Ikväll ska vi fara förbi pappa & Karin, jag lånade ett par skor av henne i fredags så jag tänkte passa på att lämna igen dom idag. Får se om vi tar oss en promenad eller om vi är lata och tar bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0