Julkort ska tas idag

Idag är jag trött! Jag vet inte vad Ronja gjort inatt men hon har då inte sovit. Halv åtta i går somnade hon. När jag och Erik väl skulle gå och sova så vaknar våran älskade tjej. Hon låg och pratade länge. Vi tog över henne till vår säng en det funkade inte heller, vi la tillbaka henne i hennes säng igen, men hon fortsätter att jollra på. Efter många strykningar på mage så somnade hon. Måttligt less var man. Förtjänsten är Eriks!

Efter lunch ska vi ta oss en promenad ner på stan, filmen vi såg igår ska lämnas igen, vill inte ens nämna den.. så dålig var den! Haha..
Sedan hade jag tänkt ta julkort på Ronja så jag får skicka in dom idag. Hade först inte tänkt göra några men jag ändrade mig ganska fort. Klart Ronja ska skicka julkort till sina nära & kära.
Så det blir dagens projekt.

Igår var jag nere i förrådet och tog upp 2 dockor som jag hade när jag var liten. Har märkt att hon uppskattar dockor så hon blev väldigt glad när hon såg vad jag hade tagit med mig upp.



I den fina dressen vi köpte igår!



Här med sin docka, men här är hon mer intresserad av kameran
än dockan :)

Kommentarer
Postat av: Erkki Norpinnen

Var det min förtjänst att du var less eller att hon somnade? :)

2009-11-23 @ 10:10:27
Postat av: Emilie

Alltid lika glad! :)

2009-11-23 @ 19:07:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0