Lurendrejerier!

Julkorten vi tog på Ronja igår blev jättefina. MEN när vi väl skulle skicka in bilderna så blev det inge bra alls. Bilden blev förstor och gick inte att minska ner mer. Jag hade önskat att det blev en helbild på Ronja men hur länge vi än försökte så blev det inga bättre.
Korten är i alla fall skickade nu och jag väntar på ett sms så jag kan hämta ut dom!

Idag är det tisdag vilket innebär babysång, det är verkligen trevligt att åka iväg med Ronja och sjunga. Linda & Hugo hämtar upp oss innan.

Just nu har vi ingen bil, Erik lämnade in den imorse så vi får se vad notan blir. Jag hoppas på 0 kr! Men man vet aldrig.. Jag hoppas att det är felet vi tror att det är för då ska dom inte ha ett öre från oss. Vi lämnade nämligen in bilen för samma fel för någon månad sedan och nu lyser samma lampa igen!! Erik kollad då upp det och såg att det var samma felkod som gången innan. Rena lurendrejerier!!
Jaja, jag ska inte ta ut något i förskott.

Ronja vilar nu i vagnen så jag ska piffa till mig lite innan det är dags för sång.

Kommentarer
Postat av: Petra

hej tack, ja de blir nog den, den e oxå mest lik hugos bild=) bara bilder där han kollar åt sidan, de e en tanke me de hehe...o inget skrattkort...bara sagolikt ehhe o de blir nog mkt bra, har redan beställt efter, e ju så billigt...40 spänn typ...på postfoto=) ett tips om du vill beställa bilder-billigt!!! www.postfoto.se

2009-11-24 @ 19:16:12
URL: http://petralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0