Om 2 timmar..

..ska jag befinna mig på flygplatsen för att äntligen hämta hem min bror. Som jag har längtat! Han är säkert trött & hungrig eftersom han suttit på Arlanda under natten.

Innan vi hämtar han ska jag hinna vaccinera mig. Får se hur vaccinet tar på mig. ALLA säger olika, jag hoppas det går bra i alla fall.

Har varit dålig på blogga nu. Saken är den att jag knappt haft någon större lust!

Igår var det en bra dag, jag och Ronja for till Linda och Hugo. Lunch fick vi direkt vi ko dit, sedan kom en tjej från MaryKay dit. Trevligt var det! Linda hade gjort en jättegod ishavstårta (som jag nu fått receptet på). Eftersom Lindas elvisp konstigt nog inte ville sammarbeta med oss så åkte vi på att vispa för hand. Men vi klarade det med bravur!
Tillbaka till Marykay.. Jag shoppade inget. Finns tyvärr pengar till sånt nu. Sedan tyckte jag att det var ganska dyrt fast vissa produkter var väldigt bra och kanske värd priset. Men jag nöjde mig med tre tårtbitar i stället... som jag och Linda sedan for och simmade bort på kvällen. Det var verkligen jätte skönt! Vi passade på att basta och bara njuta. Härligt och välbehövligt!

Ronja har faktiskt sovit rätt bra i natt. 2 gånger har hon bara vaknat, hon somnade om rätt fort efter de. Kan bero på att det var Eriks natt att ta henne. Han gör det bättre än mig! Natten innan var min och jag tror bannimig hon var vaken halva natten. slutgnällt om de. Nu ska jag göra mig i ordning vaccinationssprutan väntar på slöjdgatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0