onsdag - lugn dag!

Onsdag - lugn hemmadag! Vi har absolut inte gjort något alls idag. Rätt skönt.

Nu när Erik slutar ska vi fara och kika på en lägenhet. Imorgon ska vi kika på en annan. Den är jag väldigt sugen på!
Det är inte lätt att hitta något..
Men den vi ska kika på imorgon är verkligen i min smak. Dessutom är det på området vi skulle vilja bo på!

I morgon är det läkarbesök för fröken, kl 10! Så nu måste man planera morgonen. Vi som gillar att ligga och dra oss länge.

Något jag längtar till är fredag. Då ska vi ut och äta med Linda & Magnus. Känns väldigt trevligt! Det blir dricka och äta gott!

Nu vaknade lilla, så nu ska hon få all min uppmärksamhet!

Ps. Kameran är fortfarande spårlöst borta! Måste söka igenom saker ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0