Tobleronen satt fint ikväll!

Helgen är nu snart över..
Även denna helg har bara rusat iväg! Vi har haft en ganska lugn och skön helg. Igår var vi ute på en tur och gjorde bort en del julklappar. Ronja fick även en ny bilbarnstol. Nu sitter hon betydligt bättre!
Klapparna har jag även hunnit slå in så det känns väldigt skönt.

Idag har vi varit ute i Täfteå. Vi hämtade upp brorsan innan vi åkte dit. Vi var alltså barnvakt åt 3 underbara barn. Så snälla och fina är dom! Vi spelade lite memory, såg filmen micke & molle, flätade lite hår och busade med han som inte kan sitta still en sekund :)
Mysig dag!

Klockan 19 befann jag mig i Alvik, jag hämtade upp bästa familjen Berggren/Sennström som kom hem från huvudstaden. En toblerone fick jag som tack! Så ikväll har vi smaskat i oss massor med choklad. Kvällen är inte slut än och inte chokladen heller.. så jag ska återgå! ;)


Söta Ronja innan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan va hon är söt!!! sitter hon där i sängen och skratta!:)vad är livet utan barn. Hoppas ni mår bra och att ni får en trevlig jul! Kram

2009-12-07 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0