Världens bästa pingu

Jag och Ronja har sett pingu nu efter lunch. Jag fick pingufilmen idag på posten som jag beställt till henne!
Hon gillar pingu, oj så hon var inne i filmen :) Jag lyckades till och med klippa hennes naglar utan protest.
Efter ett tag satt jag henne i mitt knä och hon bara kramade om mig, så vi låg i soffan och myste framför filmen länge. Tillslut insåg jag att hon var rätt trött eftersom hon endast sovit en kort stund på morgonen så jag la henne i vagnen. Där somnade hon på några sekunder! Jag är så tacksam för vår lilla flicka. Älskar henne mer än något annat.
Jag lyckades inte hitta kameran, sprang runt i lägenheten för att söka. NU är den funnen, dock lite för sent..
Erik fick i alla fall ett mms på henne.

Nu ska jag läsa lite ur nya mamatidningen som kom för någon dag sedan.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Mysigt! Wille älskar också Pingu!

2009-11-20 @ 12:45:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja bara jag inte får allt för stor mage. Som med Wille. Men lite mage är väl helt okej :P

2009-11-20 @ 19:37:58
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för igår sötnosar! Vi hade riktigt trevligt!

Hoppas att ni mår bra idag =) Puss!

Kom ihåg att vispa marängen ganska länge, tills den är så fast att du kan hålla bunken ovanför huvudet utan att grisa ner hela dej =)

2009-11-21 @ 10:25:57
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0