090928

Igår blev det lite shopping ändå. Gick ner på stan för att shoppa men jag gick in på två affärer och gav sedan upp. Så vi for hem, Ronja fick äta och vi tog då bilen till strömpilen för att handla där istället.
Jag fick mig ett par skor och en toning och Ronja fick två byxor och en body. Jag är nöjd med inköpen!

På kvällen åkte vi till Ronjas morfar och fikade.
Jag hämtade då sittdelen till vagen. Så idag ska hon få inviga den! Det kanske är tidigt att byta redan nu men jag tror det blir jättebra.

Idag kommer Linda & Hugo hit, vi ska äta lunch ihop. Tonfisksallad blir dagens lunch!

Senare idag har vi tvätt. Mycket tvätt!

Ikväll åker vi och hälsar på Fredrik och Hanna & lilla Alicia, spana in derar nya lägenhet som dom nyss köpt.

Nu ska jag busa lite med Ronja innan hon ska få lägga sig i vagnen för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0