Blåsigt & kallt

Ganska nyligen hemkommen från stan. Blev ingen direkt shopping för min del. Ronja fick en halsduk (hon har blivit en riktig dreggel-fia). Sedan gick vi och lunchade på Catarinas med M. Ronja passade även på att äta då.
Nöjda och mätta gick vi där ifrån. Gick en till sväng på stan och sedan var det dags för hemfärd.
Ronja styrde jag bara ut på balkongen. Så hon sover sött!

H ringde och bjöd oss på middag ikväll. Erik ska hjälpa honom med några saker.

Nästa vecka planerar jag att gå förbi jobbet. Var ett tag sedan jag var där nu. Tänkte även titta om det finns någon helgdag att jobba. Lite extra pengar behövs alltid! Sedan tänkte jag även prata med chefen någon dag. Funderar på ta ut mina semesterdagar.

Från en sak till en annan, vad vädret vänder fort. Igår var det jätte skönt ute och strålande sol. Idag är det kallt & blåsigt. Nästan så jag skulle ha behövt fingervantar på stan idag. Snart får jag nog börja använda min höst/vår jacka och mina fina stövlar. Vill bara köpa mig någon ny halsduk och kanske en fin mössa till. Så man får känna sig lite höstfin!

Nu måste jag städa lite. Grejer överallt! Men det ska väl vara så när man har barn. Dock så är det inte bara Ronjas saker men jag kan ju alltid skylla på det, hihi.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen :-) Hoppas allt är bra med er uppe i Umeå! Vi fick tackkorten idag :-D

2009-09-16 @ 19:29:42
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej vännen :-) Hoppas allt är bra med er uppe i Umeå! Vi fick tackkortet idag :-D

2009-09-16 @ 19:30:06
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0