En 4:a väst på stan kan bli vår!

Dagen började bra, jag och Linda tog oss en morgon promenad. Väldigt härligt var det, dock lite kallt i luften.
När jag gick hem tog jag strandpromenade hem, tydligen hinner jag glömma bort vilken hemsk backe jag ska upp för innan jag når hemmet. Höll på ta dö på mig själv! Vilken jäkla kondis man har. Inget att skryta med i alla fall.

Snart ska jag åka iväg på mvc. Jag tar nog cykeln. Om nu Erik vill fixa den. Så den inte rasar samman efter halva vägen.

Ikväll blir det tacos ute i Stöcksjö. Det var länge sedan vi åt tacos nu.
Vi ska även gå igenom vår budget lite.
Nu har vi ätnligen hittat en lägenhet som skulle passa oss, en 4:a på 98kvm.
Dessutom är det här i området, inte Brinken men ganska nära. Vi trivs bra här väst på stan.
Det är bara lite telefonsamtal som ska avklaras sen kanske den är vår :)
Om vi nu skulle få den så blir det inflyttning i december, 1 december skulle jag tro.
Känns så himla roligt. Nu ska jag inte ta ut något i förskott..

Dags att platta håret och sedan gulla med E om han kan fixa cykeln.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaa visst e dom fina, jag e riktigt sugen på dom :) Jag håller tummarna att ni får lägenheten nu:) Det är alltid skönt att förnya & byta upp sig ;) puss

2009-09-24 @ 22:05:04
Postat av: Emilie

Va roligt! :) Vart ligger lägenheten? Jag ska hålla tummarna för er :P

2009-09-25 @ 07:35:44
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0