Fredag?

Idag är jag dagavild, funderade länge på om det var fredag idag. Men det måste det vara enligt mina beräkningar.

Ikväll har vi bjudit Melissa & Peter på middag, har inte riktigt bestämt vad vi ska bjuda på. Så det måste jag klura på och sedan fara och handla.
Måste även städa upp lite, vi kom hem för sent igår för börja städa.

Annars är jag rätt trött idag. Har sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger. Även Ronja vaknar fortfarande, men inte lika många gånger...

Nu ska jag göra i ordning Ronjas mat, tiderna har blivit lite rubbade för henne...
Kaffe till mig! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! Ha en trevlig kväll! Vi kan väl höras lite senare om morgondagen. Puss å kram!

2009-09-25 @ 08:22:00
Postat av: Emilie

Jo tack vi trivs jätte bra! :)

Nä vi har kvar huset. Har lagt försäljningen på is. Ska ta och byta ut golven först :)

Okej, är det hyres eller köpes?

2009-09-25 @ 08:33:21
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Okej :) Har ni sålt er lägenhet?



Grejer kvar? Hur menar du?

Tack detsamma! :)

2009-09-25 @ 08:48:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0