Gårdagen var kanonbra!

Gårdagen blev kanon. Jag och Erik hade en jätte mysig kväll på TC. Vi åt ostron till förrätt, har aldrig ätit det och tror nog inte att jag kommer beställa det igen. Inte jätte äckligt men en väldigt speciell smak!
Huvudrätten för mig blev hälleflundra och Erik åt entrecote. Mycket gott!
Till det drack jag ett glas vitt och Erik drack en öl. Den middagen kan jag leva länge på!

Ronja hade varit väldigt snäll hela kvällen. Så det kändes både skönt och roligt att det gick bra.
Nu vet man att det går bra att lämna bort henne någon timme. Men det dröjer nog ett tag till nästa gång. Självklart saknade vi henne under middagen, kändes konstigt att hon inte var med. Men vi kunde njuta ändå!

Pappa & Karin har nyss varit förbi och fikat. Givetvis glömde vi lite saker där igår. Ovanligt? Vi glömmer alltid något när vi är borta.
Middagen idag blir pizza. Sedan ska vi köpa lite gosaker och bara he en myskväll!
Jag måste även packa väskan för morgondagen. Det är dags för första besöket på simhallen med Ronja. Känns jättekul! Hoppas hon uppskattar det. Måste fundera hur jag ska lägga upp morgonen. Vi brukar nämligen ligga och dra oss till 8-8.30 på morgonen men imorgon går inte det. Babysimmet börjar 9.10. Väldigt tidigt med andra ord om man frågar mig.

Nu ska jag se om jag kan ha min bikini som jag inte använt på väldigt länge..

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så mysigt det var idag! Jag längtar till nästa gång...fast inte till nästa söndag hihi =) Då ligger man nog hellre i sängen å sussar sött. Tack för idag! Puss

2009-09-13 @ 12:26:19
Postat av: Frida

Tack gumman, jag har förlängt det..kände att jag måste göra en förändring=) Har ni planerat att skaffa en till, du vet vad man säger om ostron;) hihi, puss och kram pussa vackra ronja från oss

2009-09-17 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0