Helgen är över..

Denna helg har varit toppen!
Vi har bara gjort roliga saker + att den varit rätt fullspäckad. Trevligt tycker jag.

Fredagen vet ni ju redan.
Men i lördags for vi på utflykt med Linda, Magnus & Hugo. Vi hade det super mysigt, grillade korv och bara hade de trevligt. Senare under dagen var jag åkte vi ut till Täfteå och var barnvakt. Vi fick åka en liten omväg för jag ville hem och byta kläder efter utflykten. Luktade en hel del rök!
Barnvakt var inga problem, E & J är inte direkt jobbiga. Utan bara super mysiga att umgås med.


På söndagen när vi vaknade var man sliten. Tror vi kom i säng 02 på lördagen.
Babysimmet gick jättebra. Ronja plaskade, sprattlade och hade jätte kul! Vilken skillnad sedan sist vi var där.
Det var verkligen roligt när vi badade båda två. Dessutom hann även jag och Linda simma några längder. Skönt var det!
Vi for sedan hem och käkade lunch alla tre, efter lunch somnade vi i nästan två timmar. Riktigt skönt!
Vi var då utvilade och redo för att fara och veckohandla.



Idag vet jag inte alls vad som händer, kanske att jag och Ronja kilar ner på stan en snabbis. Jag rensade nämligen Ronjas garderob igår och insåg att hon behöver lite mer kläder. Tro det eller ej! Men vår lilla flicka växer så fort att hon knappt hinner med att använda allt ordentligt.
Jag måste dessutom köpa mig en toning. Tror det får bli det denna gång eftersom jag färgade förra gången.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det syntes verkligen att hon trivdes och kände sig bekväm i vattnet. Jättekul att se! =) Pussis!

2009-09-28 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0