Idag är det bvc besök

Idag är det dags för vägning och mätning av Ronja. Väldigt spännande ska det bli. För man märker tydligt att hon har blivit större. Har i alla fall märkt att hon är rätt tung när man har burit henne en hel dag.
Men hon blir bara sötare och sötare för varje dag. Temperament har vår lilla tjej också. Undra vem hon fått det av? Kag och Erik som är så lugna, hihi.
Det är verkligen roligt att vara med henne. För hon är så himla glad jämt. Igår kväll busade vi, jag Erik & Ronja. Och hon skrattade högt. Så sött! Jag blir tårögd.

Resten av dagen blir lugn. Vi ska spendera den hemma. Jag är trött. Ronja vaknade till inatt (har ingen aning när men alldeles för tidigt) så Erik bar över henne till våran säng. Tog ett bra tag innan hon somnade om. Lite snorig lät hon inatt. Hon får inte bli förkyld bara. Dock så lät hon bättre imorse.
Därför ska vi (läs Ronja) vila idag och återhämta oss.
Imorgon är det nämligen en stor dag. Eller stor och stor kanske är fel ord. Men det är mammafest på teg. Jag är taggad!
Igår var jag och Linda och handlade till festen (det är vi som anordnat den) och sedan "slank" vi in på bolaget. Kändes att det var ett tag sedan jag var där.
Men det blev ett gott spanskt vin som jag druckigt förut och 2 öl för min del. Det borde räcka!! :)

Till middag idag ska jag göra något helt nytt. Det blir fläskfilé med halloumi och citrussallad. Spännande.
Erik jobbar tyvärr över idag och blir lite sen. Så jag behöver inte stressa så hemskt med maten.
Sedan ska vi bara fredagsmysa alla tre.

Jag tänkte ge Erik sovmorgon imorgon. Så förhoppningsvis får jag sova ut länge på söndag. Kan behövas om jag känner mig rätt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa verkligen! :-D Min lilla e snart 1 år och en månad :) Så de går undan :P Krama lillan o sköt om er!

2009-09-18 @ 10:16:28
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0