Kallt ute

Kände att det var rätt kallt ute idag, så Ronja inviger overallen hon fått låna av hennes kusin. Passade perfekt! Men inte så länge till misstänker jag.. Hon växer så fort!
Nu är hon nerbäddad i vagnen ute på balkongen. Ser så mysigt ut där hon ligger!
Hon somnade i princip direkt jag la ner henne. Hoppas på att hon vill sova ett tag.
Jag tänker passa på att städa, så det är gjort. Efter lunch tar vi nog oss en prommis så jag får fara och handla till middagen. Känns som det snart är dags att plocka fram vinterjackan!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh så mysigt hon har det! :) Hon är så söt!



Ja alltså vi betalar det inte, och kommer inte att lägga golven själva. Allt står förra ägarna för! Så det är skönt. Däremot är det ju inte så roligt att stå och betala lånen när vi inte bor där. Eller kommer att ha kvar huset. Men snart hoppas vi att golven är klar så vi kan lägga ut det till försäljning igen :)



Härligt att kunna sälja privat! Då slipper ni ju mäklararvodet! Det är ju inte direkt billigt!

2009-09-25 @ 09:33:12
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja men verkligen. Hatar att vänta! :P

2009-09-26 @ 09:24:59
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0