Lördags utflykt!

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår när Melissa & Peter var här. Jag hade gjort en gratäng av rotfrukter och till det blev det kyckling och 2 kalla såser.
Melissa & Peter hade tagit med sig en väldigt god efterrätt.
Sedan bänkade vi oss självklart framför idol2009.
Blev rätt sent igår, så man var lite småtrött imorse när Ronja ville göra morgon.
Bilder från igår. Jag & Erik fastnar inte riktigt lika bra på bild som Melissa & Peter.



Klockan 13 idag ska vi möta upp Linda, Magnus och lilla Hugo på Nydala för att ha en liten utflykt. Korv och bröd ska tas med och även Eriks fiskespö. Ska bli väldigt mysigt!
Sen är det raka vägen ut till Täfteå där vi ska vara barnvakt åt J & E. Trevligt även de!

Imorgon bitti är det dags för babysim igen. Jippi, jag längtar! Denna gång ska både jag & E bada med Ronja.

Nu ska jag packa väskan, lär nog glömma något ändå...

TREVLIG HELG på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0