Nu är lägenheten värderad!

Idag ska jag & Ronja ta en promenad via mimer/komvux. Jag har några frågor jag jag vill ha svar på. Sedan ska vi möta upp Linda & Hugo. Vi promenerar då hem till dom och äter lunch. Sedan ska vi pyssla lite. Det var tänkt att vi skulle på babysång idag men Ronja får fortsätta lyssna på bara min röst ett tag till! Stackars barn :)

Ikväll är det Blingokväll hos Annelie. Det ska bli roligt! Får se om jag köper något. Borde nog hålla i pengarna lite..

Igår var jag och Melissa på bio och såg Sommaren med Göran, en helt okej film. Inte super bra men inte heller dålig. Man fick sig några goda skratt (säger man goda, hmm?).
Medan vi var på bio så var mäklaren här och värderade lägenheten. Ett pris som varen är bu eller bä. Dom sätter alltid lite lägre tydligen. Men vi har ändå bestämt oss för vad vi vill sälja den för. Och som det ser ut nu så blir det att sälja den privat.
Det var samma mäklare som hade hand om bölesholmarna så på torsdag ska vi på visning där. Spännande!
Vi har även hittat en fin 4:a här i närheten. Får se om vi även skickar en intresseanmälan till dom så vi får gå på en visning.

Nu ska jag göra mig lite i ordning så vi snart ska kila ner på staden. Ronja har nyätit, fått torr blöja och fina kläder på sig. Hon har betydligt större utbud i sin garderob än vad jag har!
Dessutom är typ alla mina kläder i tvätten och vi har tvättdag på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0