Peppad till tusen!

Idag är det dagen då det är mammafest. Jag är peppad till tusen. Jag har dock haft en kläd dilemma nu på morgonen. Erik gillar inte det jag hade tänkt medan Linda säger att jag ska skita i vad han säger :)
Erik ska ju inte med ikväll, så jag borde nog lyssna på Linda. Därför tar jag med mig 2 alternativ. Men det lutar nog ändå åt de jag tänkte först, alltså det Erik inte var så överförtjust i.
Började sminka mig lite väl tidigt kanske för jag är klar nu! Ja, visst har jag stora problem?
Klockan 14 hoppar jag på cykeln och beger mig till teg, jag sa i och för sig 15 till Linda men jag överraskar henne med att komma en timme tidigare.

Ronja är fortfarande lite småförkyld. Snoret rinner lite och hon hostar. Men hon är lika glad ändå, jollrar och skrattar. Det är inte som en annan som bara vill ligger under täcket och bara vara ifred när man är sjuk.

Nu ska jag sysselsätta mig med något så att tiden går..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får trevligt ikväll vännen :-) Blev det inte ett JP-vin ;-) Vi dricker ett australienskt vin nu och ska snart på Bio! Vi måste absolut boka in träff snart, jag har tenta på fredag och efter det praktik en månad så då är det inte mkt skoljobb, barnfamiljen får bestämma när det passar så får vi anpassa oss :-) Kram !

2009-09-19 @ 19:54:21
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0