En härlig dag!

Oj, vad jag har sovit djupt inatt. Men jag måste ha legat helt blixt stilla känns det som eftersom min nacke känns bra.
Ronja vaknade till när Erik klev upp men jag tyckte det var alldeles för tidigt så hon fick komma över till mig så hon somnade om och sover än!!

Jag håller på koka kaffe för fullt (kanske hinner jag dricka kaffet i lugn och ro). Ronjas mat är gjort så jag väntar bara på att hon ska vakna till. Idag ska hon få smaka gröt till lunch.
Tycker även Ronja har fått in lite sovrutiner nu på dagarna. Långa är dom inte men.. Speciellt inte nu på förmiddagen. Då behöver hon bara 15-20 minuter för att sedan vara go och glad!
Eftermiddagen sover hon mer, mellan 1-2 timmar. Skööönt.

Idag vet jag inte vad som händer. En prommenad i det fina vädret är nog ett måste. Får se om jag får med mig någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0