Snart åker vi!

Imorse (läs före 6.00) vaknade jag av att Ronja pratade högt och länge. Jättesött! Men jag tyckte det var alldeles för tidigt att stiga upp. Så jag bar över henne till våran säng. Trodde aldrig hon skulle somna om men det gjorde hon. Kvart i åtta steg vi upp. Dock så lyckades inte jag somna om däremellan, så jag steg upp och fikade. Sedan hoppade jag ner i sängen och drog mig tills hon ville upp och äta.
Så nu är jag & Ronja snart redo att åka ut till Täfteå. Känns kul att få spendera dagen där ute idag!

Ikväll kommer en tjej & ska kika på lägenheten våran. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har Malin-abstinens! Ligger här och skakar!!

2009-09-05 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0