Tiden går så snabbt..

Jag tycker att dagarna går så fort.. Ronja blir 5 månader nästa vecka! Hon gör framsteg hela tiden och det är så roligt att se. Det är en ljuvlig tid. Hon är så glad och mysig!

Nästa vecka ska vi till Sandros och ta kort på henne. En dop present från pappa & Karin. Men vad ska hon ha för kläder? Trodde hon skulle ha hunnit få lite längre lugg så man kunde sätta en lite klämma. Antingen får vi ta hennes söta hårband eller så får jag ta klämman som har kardborre. Sedan funderar jag även på om vi ska ta svart vita kort.
Vilka i-landsproblem jag har! :)

Idag ska vi ta en promenad till apoteket sedan svänger vi förbi min farmor, där blir det nog kaffe & kaka och en del surr.

Kvällen spenderar vi på Tomtebo. Vi har det så lyxigt att vi är bortbjudna på middag idag.
När M & P var på IKEA beställde vi en sänghimmel till Ronja.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Ville bara kika in och säga hej till mina favorittjejer..ni är så snygga och roliga..åsså bjuder ni på googröt =) Vi syns i badet på söndag..Ronja, du är jättesnygg i badbyxor! Ha en fin dag! Jag ska hälsa på gammelfarmor och gammelmormor idag. Dom är gamla. Jag är jätteung...och ganska svamlig..öhm.. Tjohej!

2009-10-01 @ 07:48:44
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Anna

hej =) antonio ska också bli fotad på sandros, men jag har inte bokat nån dag än... kanske bättre att göra de snart så att han fortfarande e liten...

så kul att ha "riktiga" bilder som nån fotograf tagit =) hoppas allt e bra me er! kram

2009-10-01 @ 10:54:23
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0