lägenhetsvisning på teg!

Klockan 16.15 ska jag möta upp Erik på teg. Jag och Ronja tar oss en lång promenad dit och Erik ör dit direkt efter jobbet. Jag svänger nog in till Linda och tar vilopaus innan. Ska dumpa av lite saker där till festen.
Vad vi ska göra på teg är alltså att kika på en lägenhet. Det ska bli spännande. För lägenheten såg såå fin ut när vi såg bilderna. Speciellt köket! Ett drömkök enligt mig! :)

Tjejen som var intresserad av vår lägenhet har inte bestämt sig än. Tycker att vi borde få ett svar nu i dagarna!

Ronja ligger i gymmet och har verkligen kommit på att hon har en hög röst, för hon jollrar verkligen högt. Och tycker det är jätte roligt! Sött!

Ska passa på att skriva handlarlista. Dags att veckohandla efter lägenhetskiket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0