Vi har den finaste tjejen, sådeså!

Nu sover vår älskade dotter. Hon har varit ganska trött & lite små gnällig nu ikväll. Jag tror att hon har kommit till en till tillväxtperiod. Hon slurpar i sig flaskan rätt fort. Jag tycker hon verkar bli hungrig efter 2-2,5 timme. Undra om vi nu måste öka mängden igen. Och andra sidan så är hon 4 månader på månd och då går vi över till NAN2.
Tiden går så fort. När man tänker tillbaka på den första tiden (läs dom första 4 v.) så känns det som evigheter sedan.
Hon har blivit så rund & go. Dessutom kan hon så mycket. Från en vecka till en annan så har hon lärt sig något nytt.
Det är underbart att få följa henne dag för dag. Vår älskade Ronja. Ronja Filippa den finaste tjejen!
Jag kan skriva hur mycket som helst om henne och hur mycket jag älskar denna lilla tjej men jag ska inte trötta ut er!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gumman, Jag håller verkligen med dig?! Från ena dagen till den andra så e de grymt nya ljud o saker joller m.m..:) Dem är så underbara dessa små liv som vi skapat..:D

2009-09-06 @ 05:16:01
URL: http://nadinemee.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja man lär vara trött idag =) Lyckades somna om en timma eller två, men inte särskilt bra eftersom att Hugo låg och vred på sig hela tiden...pratade en massa gjorde han också...sött, men kanske inte så tidigt på morgonen =)

Jag ska snart gå och sola =)

Vad ska ni göra idag? Kram!

2009-09-06 @ 09:07:28
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0