Busade&spexade

Idag har jag varit duktig. Garderoberna har målats vita, alltså i hallen & Ronjas rum. Nya knoppar och dom också fått. Fint blev det! Jag är nöjd. Hoppas Erik blir det också :)
Nu är jag så sugen på måla hallen. Hade jag haft några extra händer hade jag gjort det. Men tyvärr går det inte när lilla Ronja är med. Jag får tålmodigt vänta till helgen då vi båda är hemma.
Vi var även förbi bygg max imorse, och nu tror jag vi har kommit fram till vilket golv vi vill ha. Det är svårt! Det finns mycket fint man vill ha. Men det ska som sagt passa in också.

Snälla Linda var förbi idag med lite "arbete" till mig. Hon hade hittat massor av bra material till mitt arbete. Tusen tack!! När Ronja lagt sig för natten ska det läsas igenom. Erik slutar 22, så jag har lite tid!

Ronja har varit så här mysig & glad hela dagen


Bustjejen


Lite bilder från lördag. Ronja busade och spexade på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0